عضو مجمع علمای جهان اسلام عنوان کرد؛انگلیس ید طولانی در جاسوسی دارد

عضو مجمع علمای جهان اسلام عنوان کرد؛

ورود دیده بانان داعش به کردستان محکوم است/ انگلیس ید طولانی در جاسوسی دارد/ اقدام سربازان گمنام اطلاعات سپاه ستودنی بود

ورود دیده بانان داعش به کردستان محکوم است/ انگلیس ید طولانی در جاسوسی دارد/ اقدام سربازان گمنام اطلاعات سپاه ستودنی بود

عضو مجمع علمای جهان با بیان اینکه انگلیس ید طولانی در جاسوسی دارد گفت: حضور جاسوسی دو دیپلمات فرانسوی و انگلیسی را در کردستان محکوم می کنم و اجازه نمی دهیم آنان با اهداف شوم خود کشور ما را ناامن جلوه دهند.

عابد نقیبی رییس مرگز بزرگ اسلامی سقز در گفتگو با خبرنگار گولان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام به موقع و هوشمندانه سربازان گمنام اطلاعات سپاه این شهرستان اظهار داشت: یک نقطه خالی اطلاعاتی از دید نیروهای خدوم و آگاه سازمان مغفول نمی ماند.

دکتر نقیبی با اشاره به اینکه ملت ایران دارای تمدن و فرهنگ خاصی هستند، افزود: مردم ما از دیر باز به مهمان نوازی مشهور بوده اند خواه ایرانی باشد یا خارجی، ولی اجازه جاسوسی از سوی غربی ها و اتباع خارجه را به هیچ عنوان نمی دهیم.

وی با اشاره بهمتوقف کردن دیپلمات های فرانسه و انگلیس در سقز گفت: فیلم برداری و عکس گرفتن از اماکن نظامی و ممنوعه نه تنها درایران بلکه در تمام کشورهای دنیا جرم محسوب می شود.

نقیبی با بیان اینکه انگلیس ید طولانی در جاسوسی دارد گفت: من عنوان یک ماموستا و عضو مجمع علمای جهان اسلام حضور جاسوسی دو دیپلمات فرانسوی و انگلیسی را در منطقه محکوم می کنم و اجازه نمی دهیم آنان با اهداف شوم خود کشور ما را نا امن جلوه دهند.

وی تشریح کرد: گروه های تکفیری و داعش دست پرورده همین غربی ها هستند و در واقع عربستان نوکر آمریکا و انگلیس بشمار می آید.

این مسئول با اذعان اینکه هم اکنون در چهار طرف کشور ایران آتش و جنگ به پاست، تاکید کرد: هیچگاه اجازه ورود دیده بانان داعش را به شهرمان نمی دهیم.

امنیت کُردستان, اطلاعات سپاه کُردستان, اطلاعات سپاه, خودروی مشکوک پلاک سیاسی, اطلاعات, امنیت, سپاه کُردستان، داعش، گروه های تکفیری، کامیل کریمیان

معاون سیاسی فرمانداری ویژه سقز نیز در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما به تشریح ماجرای متوقف کردن و تخلیه اطلاعاتی "سباستین سورن" رایزن سیاسی فرانسه و "شارلوت لوپز وارونه والر" دبیر دوم سفارت انگلیس در تهران پرداخت.

کامیل کریمیان اقدام سربازان گمنام اطلاعات سپاه سقز را در متوقف کردن این دو نفر ستودنی عنوان کرد و افزود: دیپلمات ها پس از حضور چند روزه در شهرهای مختلف بلاخره در نزدیکی روستای ایرانخواه متوقف شدند.

کریمیان در ادامه اضافه کرد: با توجه مصونیت قضایی در خصوص اتباع خارجی گزارش این اتفاق جهت پیگیری و بررسی به استان و سپس به تهران ارجاع داده شده است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 28 مرداد 1395برچسب:, | 11:15 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=